20 Kasım 2010 Cumartesi

KPSS Lise Atama | ARAMA VE KURTARMA TEKNİSYENİ ( ARDAHAN) | 1014069

KPSS-2010/1
Ortaöğretim
 Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 
1. Yerleştirme   
.

Kadro kodu
1014069 
Kurum:
İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ
Kadro ünvanı:           
ARAMA VE KURTARMA TEKNİSYENİ ( ARDAHAN)
Sınıf - Derece:
TH 10
Kontenjan:
5
Nitelikler:
1101 2043 2209 2215 2219 2295 6003 7268
KPSS Atama Taban puanı:
085.521

1101 Cinsiyeti erkek olmak.

2043 Ortaöğretim kurumlarının Ağaç İşleri veya Mobilya ve Dekorasyon alanından mezun olmak.

2215 Ortaöğretim kurumlarının Elektrik veya Elektrik-Elektronik alanından mezun olmak.

2219 Ortaöğretim kurumlarının Elektronik, Elektrik-Elektronik, Endüstriyel Elektronik, Endüstriyel Otomasyon
Teknolojileri (Elektronik) alanlarının birinden mezun olmak

2209 Ortaöğretim kurumlarının İş Makineleri, İş Makineleri Bakım ve Onarım, Motor, Motor (Benzinli), Motor
(Dizel) alanlarının birinden mezun olmak

2295 : Ortaöğretim kurumlarının Sıhhi Tesisat, Sıhhi Tesisat-Kalorifercilik-Isıtma, Tesisat Teknolojisi, Tesisat
Teknolojisi (Isıtma ve Doğalgaz), Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz İç Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi
(Isıtma-Doğalgaz Şebeke Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Sıhhi Tesisat), Tesisat Teknolojisi
(Isıtma ve Tesisat) , Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz Yakıcı Cihazları Bakım ve Onarımı) alanlarının
birinden mezun olmak

6003 : Erkek Adaylar İçin Muvazzaf Askerlik Çağına Gelmemiş Veya Askerlik Çağına Gelmiş İse Muvazzaf Askerlik Hizmetini Yapmış Veya Muaf Veya Erteletmiş Veya Yedek Sınıfa Geçirilmiş Olmak

7268 Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından " Yurdun Her Yerinde Görev yapabilir ve Seyahat edebilir" İbareli Sağlık Kurulu Raporu Almak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder