20 Kasım 2010 Cumartesi

KPSS Lise Atama | AŞÇI - KAYSERİ | 1013921




KPSS-2010/1
Ortaöğretim
 Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 
1. Yerleştirme   
.

Kadro kodu
1013921 
Kurum:
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Kadro ünvanı:           
AŞÇI (MERKEZ KAYSERİ)
Sınıf - Derece:
YH 9
Kontenjan:
2
Nitelikler:
2047 2051 2065 6003
KPSS Atama Taban puanı:
077.089

2047 : Ortaöğretim kurumlarının Ağırlama ve Gıda Teknolojisi, Yiyecek İçecek Hizmetleri veya Gıda Teknolojisi alanlarından birinden mezun olmak.

2051: Ortaöğretim kurumlarının Aşçılık, Mutfak, Pastacılık, Yiyecek İçecek Hizmetleri veya Besin Teknolojisi-
Pastacılık alanlarından birinden mezun olmak.

2065 Ortaöğretim kurumlarının Otelcilik ve Turizm,Turizm veya Otel İşletmeciliği alanından mezun olmak

6003 : Erkek Adaylar İçin Muvazzaf Askerlik Çağına Gelmemiş Veya Askerlik Çağına Gelmiş İse Muvazzaf Askerlik Hizmetini Yapmış Veya Muaf Veya Erteletmiş Veya Yedek Sınıfa Geçirilmiş Olmak

(etiketler: KPSS lise atama taban puanları, Ortaöğretim atama taban puanlar, KPSS  lise atamaları,KPSS lise memur atamaları)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder