20 Kasım 2010 Cumartesi

KPSS Lise Atama | BEKÇİ -KASTAMONU | 1013991

KPSS-2010/1
Ortaöğretim
 Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 
1. Yerleştirme   
.

Kadro kodu
1013991
Kurum:
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Kadro ünvanı:           
BEKÇİ (TAŞRA KASTAMONU)
Sınıf - Derece:
YH 10
Kontenjan:
3
Nitelikler:
2005 6003 6551
KPSS Atama Taban puanı:
090.300

2005 : Ortaöğretimde genel lise, akşam lisesi, askeri lise, fen lisesi, özel akşam lisesi, özel fen lisesi, özel lise,
polis koleji, anadolu lisesi (yabancı dille öğretim yapan resmi lise), yabancı dille öğretim yapan özel lise,
güzel sanatlar lisesi, anadolu güzel sanatlar lisesi, öğretmen lisesi, anadolu öğretmen lisesi,yabancıdil
ağırlıklı lise, sosyal bilimler lisesi, spor lisesi, açıköğretim ve çok programlı liselerin lise programları
alanlarının herhangi birinden mezun olmak.

6003 : Erkek Adaylar İçin Muvazzaf Askerlik Çağına Gelmemiş Veya Askerlik Çağına Gelmiş İse Muvazzaf Askerlik Hizmetini Yapmış Veya Muaf Veya Erteletmiş Veya Yedek
Sınıfa Geçirilmiş Olmak

6551 Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartına Sahip Olmak

(etiketler: KPSS lise atama taban puanları, Ortaöğretim atama taban puanlar, KPSS  lise atamaları,KPSS lise memur atamaları)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder