21 Kasım 2010 Pazar

KPSS Lise Atama | MEMUR (MERKEZ İZMİR) | 1014445




KPSS-2010/1
Ortaöğretim
 Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 
1. Yerleştirme   
.

Kadro kodu
1014445
Kurum:
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
Kadro ünvanı:           
MEMUR (MERKEZ İZMİR)
Sınıf - Derece:
GİH 11
Kontenjan:
1
Nitelikler:
2113 2119 2241
KPSS Atama Taban puanı:
085.422



2113 : Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayar, Bilgisayar İşletimi, Bilgisayar İşletimi Teknisyenliği, Bilgisayar
Donanım, Bilgisayar Programcılığı, Bilgisayar Yazılım, Bilgiişlem, Bilişim Teknolojileri alanlarının birinden
mezun olmak.

2119 Ortaöğretim kurumlarının Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi, Sekreterlik, Büro Hizmetleri,
Yönetim ve Ticaret Sekreterliği, Hukuk Sekreterliği, Tıp Sekreterliği alanlarının birinden mezun olmak.

2241 Ortaöğretim kurumlarının Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Organizasyon alanlarından birinden mezun olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder