21 Kasım 2010 Pazar

KPSS Lise Atama | MEMUR (MERKEZ KOCAELİ) | 1014533




KPSS-2010/1
Ortaöğretim
 Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 
1. Yerleştirme   
.

Kadro kodu
1014533
Kurum:
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Kadro ünvanı:           
MEMUR (MERKEZ KOCAELİ)
Sınıf - Derece:
GİH 11
Kontenjan:
5
Nitelikler:
2097 2113 2119 6003
KPSS Atama Taban puanı:
088.269

2097 Ortaöğretim kurumlarının Muhasebe, Bilgisayarlı Muhasebe, Muhasebe-Finansman, Muhasebe ve
Finansman, Borsa Hizmetleri alanlarının birinden mezun olmak.

2113 : Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayar, Bilgisayar İşletimi, Bilgisayar İşletimi Teknisyenliği, Bilgisayar
Donanım, Bilgisayar Programcılığı, Bilgisayar Yazılım, Bilgiişlem, Bilişim Teknolojileri alanlarının birinden
mezun olmak.

2119 Ortaöğretim kurumlarının Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi, Sekreterlik, Büro Hizmetleri,
Yönetim ve Ticaret Sekreterliği, Hukuk Sekreterliği, Tıp Sekreterliği alanlarının birinden mezun olmak.

6003 : Erkek Adaylar İçin Muvazzaf Askerlik Çağına Gelmemiş Veya Askerlik Çağına Gelmiş İse Muvazzaf Askerlik Hizmetini Yapmış Veya Muaf Veya Erteletmiş Veya Yedek Sınıfa Geçirilmiş Olmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder