16 Kasım 2010 Salı

KPSS ORTAOGRETİM NİTELİK KODLARI 1

 1-2-3-4-5-6-7

NİTELİK KODU
ÖĞRENİM KOŞULU
(taban puanları öğrenmek için nitelik kodunu tıklayınız)
2001
Ortaöğretim kurumlarının herhangi bir alanından mezun olmak.
2003

Ortaöğretimde Anadolu Teknik Liselerinin, Anadolu Meslek Liselerinin, Teknik Liselerin, Endüstri Meslek
Liselerinin, Çok programlı liselerin, mesleki ve teknik eiğitim merkezlerinin, Anadolu Meteoroloji mMeslek
lisesinin, Anadolu Tarım meslek liselerinin, Tarım meslek Liseleri ile Anadolu Tapu ve Kadastro Mesklek
liselerinin meslekle ilgili alanlarının birinden veya Ticaret Meslek Liselerinden alan ayrımı olmadığı
dönemde A,B grubundan mezun olmak.
2005
Ortaöğretimde genel lise, akşam lisesi, askeri lise, fen lisesi, özel akşam lisesi, özel fen lisesi, özel lise,
polis koleji, anadolu lisesi (yabancı dille öğretim yapan resmi lise), yabancı dille öğretim yapan özel lise,
güzel sanatlar lisesi, anadolu güzel sanatlar lisesi, öğretmen lisesi, anadolu öğretmen lisesi,yabancıdil
ağırlıklı lise, sosyal bilimler lisesi, spor lisesi, açıköğretim ve çok programlı liselerin lise programları
alanlarının herhangi birinden mezun olmak.
2007
Ortaöğretim kurumlarının Acil Tıp Teknisyenliği veya İlk Yardım ve Acil Bakım Teknisyenliği alanından
mezun olmak
2009
Ortaöğretim kurumlarının Anestezi veya Anestezi Teknisyenliği alanından mezun olmak.
2011
Ortaöğretim kurumlarının Radyoloji veya Radyoloji Teknisyenliği alanından mezun olmak.
2013
Ortaöğretim kurumlarının Radyoloji ve Tedavi Laboratuvarı alanından mezun olmak.
2015
Ortaöğretim kurumlarının Laborant alanından mezun olmak.
2017
Ortaöğretim kurumlarının Laboratuvar veya Laboratuvar Teknisyenliği alanından mezun olmak.
2019
Ortaöğretim kurumlarının Ebelik veya Ebelik-Hemşirelik alanından mezun olmak.
2021
Ortaöğretim kurumlarının Hemşirelik veya Ebelik-Hemşirelik, Sağlık Memurluğu alanlarından irinden mezun
olmak.
2023
Ortaöğretim kurumlarının Yaşlı Hizmetleri veya Hasta ve Yaşlı Hizmetleri alanlarından birinden mezun
olmak.
2025
Ortaöğretim kurumlarının Çevre Sağlığı veya Çevre Sağlığı Teknisyenliği alanından mezun olmak.
2029
Ortaöğretim kurumlarının Ortopedik Cihaz ve Protez Teknisyenliği veya Ortopedi Teknisyenliği alanından
mezun olmak
2031
Ortaöğretim kurumlarının Diş Protez Teknisyenliği alanından mezun olmak.
2033
Ortaöğretim kurumlarının Tıbbi Sekreterlik alanından mezun olmak.
2035
Ortaöğretim kurumlarının Hayvan Sağlığı, Veteriner Sağlık, Veteriner Sağlık Teknisyenliği alanlarının
birinden mezun olmak.
2037
Ortaöğretim kurumlarının Veteriner-Laboratuvar alanından mezun olmak.
2039
Ortaöğretim kurumlarının Adalet, Zabıt Katipliği alanından mezun olmak
2041
Ortaöğretim kurumlarının Zabıt Katipliği alanından mezun olmak.
2043
Ortaöğretim kurumlarının Ağaç İşleri veya Mobilya ve Dekorasyon alanından mezun olmak.
2045
Ortaöğretim kurumlarının Döşemecilik alanından mezun olmak.
2047
Ortaöğretim kurumlarının Ağırlama ve Gıda Teknolojisi, Yiyecek İçecek Hizmetleri veya Gıda Teknolojisi
alanlarından birinden mezun olmak
2049
Ortaöğretim kurumlarının Kurum Beslenmesi veya Besin Teknolojisi-Kurum Beslenmesi, Yiyecek İçecek
Hizmetleri veya Gıda Teknolojisi alanlarından birinden mezun olmak.

 1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder