17 Kasım 2010 Çarşamba

KPSS NİTELİK KODLARI 3

1-2-3-4-5-6-7

2113

Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayar, Bilgisayar İşletimi, Bilgisayar İşletimi Teknisyenliği, Bilgisayar Donanım, Bilgisayar Programcılığı, Bilgisayar Yazılım, Bilgiişlem, Bilişim Teknolojileri alanlarının birinden mezun olmak
2117
Ortaöğretim kurumlarının Bilgisayarlı Nümerik Kontrol (CNC) veya Nümerik Kontrollü Makineler (CNC)
alanından mezun olmak.
2119
Ortaöğretim kurumlarının Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi, Sekreterlik, Büro Hizmetleri,
Yönetim ve Ticaret Sekreterliği, Hukuk Sekreterliği, Tıp Sekreterliği alanlarının birinden mezun olmak.
2121
Ortaöğretim kurumlarının Mahalli İdareler alanından mezun olmak.
2123
Ortaöğretim kurumlarının Dış Ticaret veya Ticaret alanından mezun olmak.
2125
Ortaöğretim kurumlarının Kooperatifçilik alanından mezun olmak.
2127
Ortaöğretim kurumlarının Cam İşlemeciliği, Seramik ve Cam Teknolojisi alanlarından birinden mezun olmak.
2129

Ortaöğretim kurumlarının Seramik, Seramik Sanatı, Çinicilik ve Seramik, Çinicilik ve Seramik (Dekorlama), Çinicilik ve Seramik (Şekillendirme), Çini Desinatörlüğü, Çini Desinatörlüğü (Süslemecilik), Şekillendirme ve Desenleme, Tasarım ve Teknolojisi Seramik ve Cam Teknolojisi alanlarından birinden mezun olmak.
2131

Ortaöğretim kurumlarının Cilt Bakımı ve Kuaförlük, Cilt Bakımı ve Güzellik, Kuaförlük/Kuaförlük-Cilt Bakımı ve Epilasyon, Kuaförlük/Kuaförlük-Saç Bakımı veYapımı, Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri alanlarının birinden mezun olmak.
2133
Ortaöğretim kurumlarının Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Çocuk Gelişimi, Çocuk Gelişimi ve Bakımı alanlarının
birinden mezun olmak.
2135

Ortaöğretim kurumlarının Boya-Baskı-Desen, Tekstil Boya-Baskı-Desen, Tekstil Boya-Apre, Boya Apre, İplik, İplikçilik, Tekstil İplik, Tekstil İplikçilik, Tekstil, Tekstil Tasarımı, Tekstil Teknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2137
Ortaöğretim kurumlarının Dokuma veya Tekstil Dokuma,Tekstil Teknolojisi alanlarından birinden mezun olmak
2139

Ortaöğretim kurumlarının Örme, Örgü Teknolojisi, Örme Teknolojisi, Tekstil Örme, Tekstil (Örme Teknolojisi), Örme Hazır Giyim, Trikotaj, Düz Örgü (Triko), Triko Desen, Triko Konfeksiyon, Yuvarlak Örgü (Penye), Tekstil Konfeksiyon, Tekstil Terknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2141

Ortaöğretim kurumlarının Konfeksiyon, Tekstil Konfeksiyon, Hazır Giyim, Kalıp, Kalıpçılık, Giyim, Giyim Teknolojisi, Kesim, Terzilik, Erkek Terziliği, Kadın Terziliği, Giyim Üretim Teknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2143
Ortaöğretim kurumlarının Moda Tasarım veya Moda (Giysi) Tasarım, Tekstil Konfeksiyon, Giyim ÜretimTeknolojisi alanlarından birinden mezun olmak.
2145
Ortaöğretim kurumlarının Kalite Kontrol (Tekstil), Tekstil Kalite Kontrol, Kalite Kontrol, Tekstil, TekstilTeknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2147
Ortaöğretim kurumlarının Deri Konfeksiyon veya Deri-Hazır Giyim, Tekstil Konfeksiyon, Giyim ÜretimTeknolojisi alanlarından birinden mezun olmak

1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder