17 Kasım 2010 Çarşamba

KPSS NİTELİK KODLARI 4

1-2-3-4-5-6-7
2149
Ortaöğretim kurumlarının Ayakkabıcılık veya Ayakkabı Teknolojisi, Ayakkabı ve Saraciye Teknolojisi alanından mezun olmak.
2151
Ortaöğretim kurumlarının Deri Teknolojisi alanından mezun olmak.
2153
Ortaöğretim kurumlarının Konfeksiyon Makineleri Bakım ve Onarım alanından mezun olmak.
2155
Ortaöğretim kurumlarının Örme Makineleri alanından mezun olmak.
2157
Ortaöğretim kurumlarının Giyim ve Ev Aksesuarları veya Ev ve Giyim Aksesuarları alanından mezun olmak.
2159

Ortaöğretim kurumlarının Dekoratif El Sanatları, El Sanatları, El Sanatları Teknolojisi, El Sanatları ve Çiçek, El ve Makine Nakışları, Nakış, Giyim ve Ev Aksesuarları, Ev ve Giyim Aksesuarları alanlarının birinden mezun olmak.
2161
Ortaöğretim kurumlarının Dekoratif Sanatlar, Sanat ve Tasarım alanlarından birinden mezun olmak
2163
Ortaöğretim kurumlarının Endüstriyel Boyacılık, Endüstriyel Boya ve Dekorasyon, Sınai Boya alanlarının
birinden mezun olmak.
2165
Ortaöğretim kurumlarının Cer (Demiryolu) alanından mezun olmak.
2167
Ortaöğretim kurumlarının Genel Hizmetler (Demiryolu) alanından mezun olmak.
2169
Ortaöğretim kurumlarının Tesisler (Demiryolu) alanından mezun olmak.
2171
Ortaöğretim kurumlarının Yol (Demiryolu) alanından mezun olmak.
2177
Ortaöğretim kurumlarının Peyzaj, Bahçecilik, Süs Bitkileri alanından mezun olmak.
2179
Ortaöğretim kurumlarının Satış Yönetimi ve Reklamcılık, Pazarlama, Pazarlama ve Perakende, Emlak
Komisyonculuğu alanlarındanbirinden mezun olmak.
2183
Ortaöğretim kurumlarının Değirmencilik alanından mezun olmak.
2185
Ortaöğretim kurumlarının Deniz Turizmi, Yat Kaptanlığı, Denizcilik alanlarından birinden mezun olmak.
2187
Ortaöğretim kurumlarının Deniz ve Liman İşletme alanından mezun olmak.
2189
Ortaöğretim kurumlarının Maden alanından mezun olmak.
2191
Ortaöğretim kurumlarının Metalurji veya Metalurji (Demir Çelik Metalurjisi) alanından mezun olmak.
2193
Ortaöğretim kurumlarının Döküm, Dökümcülük, Endüstriyel Döküm, İzabe alanlarının birinden mezun olmak.
2195
Ortaöğretim kurumlarının Metal İşleri alanından mezun olmak.
2197
Ortaöğretim kurumlarının Kalıp veya Kalıpçılık alanından mezun olmak.
2199
Ortaöğretim kurumlarının Makine veya Tesviye alanından mezun olmak.
2201
Ortaöğretim kurumlarının Mikroteknik alanından mezun olmak.
2203

Ortaöğretim kurumlarının Makine Model, Model, Modelcilik, Bilgisayar Destekli Endüstriyel Modelleme (Ahşap Modelleme, Metal Modelleme, Plastik Modelleme) veya Bilgisayar Destekli Endüstriyel Modelleme (Bilgisayar Destekli Modelleme) alanlarının birinden mezun olmak.
2205
Ortaöğretim kurumlarının Makine Ressamlığı alanından mezun olmak.
2205
Ortaöğretim kurumlarının Makine Ressamlığı alanından mezun olmak. 1993
2207
Ortaöğretim kurumlarının Gemi Makineleri alanından mezun olmak.
2209
Ortaöğretim kurumlarının İş Makineleri, İş Makineleri Bakım ve Onarım, Motor, Motor (Benzinli), Motor (Dizel) alanlarının birinden mezun olmak.
2211
Ortaöğretim kurumlarının İş Makineleri Operatörlüğü alanından mezun olmak.

1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder