17 Kasım 2010 Çarşamba

KPSS NİTELİK KODLARI 5

1-2-3-4-5-6-7

2213
Ortaöğretim kurumlarının Eğitim Araçları alanından mezun olmak.
2215
Ortaöğretim kurumlarının Elektrik veya Elektrik-Elektronik alanından mezun olmak.
2217
Ortaöğretim kurumlarının Elektromekanik Taşıyıcılar alanından mezun olmak
2219
Ortaöğretim kurumlarının Elektronik, Elektrik-Elektronik, Endüstriyel Elektronik, Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri (Elektronik) alanlarının birinden mezun olmak.
2221
Ortaöğretim kurumlarının Gemi Elektroniği ve Haberleşme alanından mezun olmak
2223
Ortaöğretim kurumlarının Tıp Elektroniği alanından mezun olmak.
2223
Ortaöğretim kurumlarının Tıp Elektroniği alanından mezun olmak.
2225
Ortaöğretim kurumlarının Telekomünikasyon,Elektrik alanından mezun olmak.
2227
Ortaöğretim kurumlarının Kontrol ve Enstrümantasyon Teknolojisi alanından mezun olmak.
2229
Ortaöğretim kurumlarının Otomatik Kumanda alanından mezun olmak.
2231
Ortaöğretim kurumlarının Endüstriyel Mekanik veya Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri (Mekanik)/Makine
alanından mezun olmak.
2233
Ortaöğretim kurumlarının Hidrolik ve Pnömatik veya Hidrolik ve Pnömatik Teknolojisi alanından mezun
olmak.
2235
Ortaöğretim kurumlarının Mekatronik alanından mezun olmak.
2237
Ortaöğretim kurumlarının Gazetecilik alanından mezun olmak.
2239
Ortaöğretim kurumlarının Radyo Televizyon veya Radyo-Televizyon, Radyo, Sineme ve Televizyon alanından mezun olmak.
2241
Ortaöğretim kurumlarının Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Organizasyon alanlarından birinden   mezun olmak.
2243
Ortaöğretim kurumlarının İletişim alanından mezun olmak.
2245
Ortaöğretim kurumlarının Güverte veya Güverte-Avlama alanından mezun olmak.
2247
Ortaöğretim kurumlarının Yat Kaptanlığı, Denizcilik alanlarından birinden mezun olmak.
2249
Ortaöğretim kurumlarının Ziraat, Genel Ziraat, Tarım alanlarının birinden mezun olmak.
2251
Ortaöğretim kurumlarının Makine (Tarım Meslek Lisesi), Makine-Tarım Teknolojisi, Tarım Teknolojisi alanlarının birinden mezun olmak
2253
Ortaöğretim kurumlarının Çay Teknolojisi alanından mezun olmak.
2255
Ortaöğretim kurumlarının Harita ve Kadostro alanından mezun olmak.
2257
Ortaöğretim kurumlarının Tapu Kadastro alanından mezun olmak.
2259
Ortaöğretim kurumlarının Heykel alanından mezun olmak.
2261
Ortaöğretim kurumlarının Plastik Sanatlar alanından mezun olmak.
2263
Ortaöğretim kurumlarının İç Mekan Düzenleme veya İç Mekan Tasarımı, Sanat ve Tasarım alanlarından birinden mezun olmak.
2265
Ortaöğretim kurumlarının Tasarım Teknolojisi, Tasarım ve Teknolojisi, Grafik, Grafik Sanatlar, Grafik Tasarım, Grafik ve Fotograf alanlarının birinden mezun olmak.
2267
Ortaöğretim kurumlarının Kimya alanından mezun olmak.
2269
Ortaöğretim kurumlarının Boya Teknolojisi alanından mezun olmak
2271
Ortaöğretim kurumlarının Sanayi Boyacılığı ve Uygulama Tekniği alanından mezun olmak.
2273
Ortaöğretim kurumlarının Petrokimya alanından mezun olmak.

1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder