17 Kasım 2010 Çarşamba

KPSS NİTELİK KODLARI 6

1-2-3-4-5-6-7
2275
Ortaöğretim kurumlarının Plastik İşleme veya Plastik Teknolojisi (Enjeksiyon, Ekstruder "sıkıştırma",
Şişirme, Plastik Kalıp) alanından mezun olmak.
2277
Ortaöğretim kurumlarının Proses alanından mezun olmak.
2279
Ortaöğretim kurumlarının Lastik Teknolojisi alanından mezun olmak.
2281
Ortaöğretim kurumlarının Konservasyon alanından mezun olmak.
2283
Ortaöğretim kurumlarının Kuyumculuk, Kuyumculuk Takı Tasarımı, Kuyumculuk Teknolojisi alanlarının birinden mezun olmak.
2285
Ortaöğretim kurumlarının Kütüphanecilik alanından mezun olmak.
2287
Ortaöğretim kurumlarının Mermer Teknolojisi, Mermer Teknolojisi (Süsleme Taşçılığı), Süsleme Taşçılığı
alanlarının birinden mezun olmak
2289
Ortaöğretim kurumlarının Meteoroloji alannından mezun olmak.
2291
Ortaöğretim kurumlarının Moda Resmi, Resim (Anadolu Kız Meslek Lisesi, Kız Meslek Lisesi), Uygulamalı Resim (Anadolu Kız Meslek Lisesi, Kız Meslek Lisesi) alanlarının birinden mezun olmak.
2293
Ortaöğretim kurumlarının Soğutma ve İklimlendirme alanından mezun olmak.
2295

Ortaöğretim kurumlarının Sıhhi Tesisat, Sıhhi Tesisat-Kalorifercilik-Isıtma, Tesisat Teknolojisi, Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Doğalgaz), Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz İç Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi(Isıtma-Doğalgaz Şebeke Tesisatçılığı), Tesisat Teknolojisi (Isıtma ve Sıhhi Tesisat), Tesisat Teknolojisi
(Isıtma ve Tesisat) , Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz Yakıcı Cihazları Bakım ve Onarımı) alanlarının birinden mezun olmak.
2297
Ortaöğretim kurumlarının Tesisat Teknolojisi (Isıtma-Doğalgaz Yakıcı Cihazları Bakım ve Onarımı)
alanından mezun olmak.
2299
Ortaöğretim kurumlarının Su Ürünleri, Su Ürünleri-İşleme, Su Ürünleri-Üretme alanlarının birinden mezun
olmak.
2301

Ortaöğretim kurumlarının Uçak Bakım Teknisyenliği ve Gövde Motor, Uçak Bakım Teknisyenliği ve Hava Yolu Teknisyenliği (Gövde Motor), Uçak Motorları, Uçak Motorları Bakım ve Onarımı alanlarının birinden mezun olmak.
2303
Ortaöğretim kurumlarının Uçak Bakımı ve Elektroniği, Uçak Bakımı Teknisyenliği ve Elektroniği, Uçak Elektroniği alanlarının birinden mezun olmak
2305

Ortaöğretim kurumlarının İmam Hatip Lisesi,Yabancı Dil Ağırlıklı İmam Hatip Lisesi , Anadolu İmam Hatip Lisesi, Çok Programlı Liselerin İmam Hatip programı, Çok Programlı Liselerin Anadolu İmam Hatip programının birinden mezun olmak
2307
Ortaöğretim kurumlarının Beden, Spor alanından mezun olmak.
2309
Ortaöğretim kurumlarının Monitörlük alanından mezun olmak.
2311
Ortaöğretim kurumlarının Dil ve Edebiyat, Edebiyat, Sosyal Bilimler ve Edebiyat alanlarının birinden mezun
olmak.
2313
Ortaöğretim kurumlarının Fen, Fen Bilimleri, Klasik Fen, Tabii Bilimler alanlarının birinden mezun olmak.
2315
Ortaöğretim kurumlarının Matematik alanından mezun olmak.
2317
Ortaöğretim kurumlarının Türkçe-Matematik alanından mezun olmak
1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder