17 Kasım 2010 Çarşamba

KPSS NİTELİK KODLARI 7

1-2-3-4-5-6-7
2319
Ortaöğretim kurumlarının Sosyal Bilimler veya Sosyal Bilimler ve Edebiyat alanından mezun olmak.
2321
Ortaöğretim kurumlarının Yabancı Dil alanından mezun olmak
2323
Ortaöğretim kurumlarının Genel Kültür alanından mezun olmak.
2325
Ortaöğretim kurumlarının Sanat veya Sanat (Müzik) alanından mezun olmak.
2327
Ortaöğretim kurumlarının Müzik alanından mezun olmak.
2329
Ortaöğretim kurumlarının Mızıka Astsubay Hazırlama Okulu alanından mezun olmak.
2331
Ortaöğretim kurumlarının Sanat veya Sanat (Resim) alanından mezun olmak.
2333
Ortaöğretim kurumlarının Dekoratif Resim alanından mezun olmak.
2335
Ortaöğretim kurumlarının Resim alanından mezun olmak.
2337
Ortaöğretim kurumlarının Sanat veya Sanat (Tiyatro) alanından mezun olmak.
2339
Ortaöğretim kurumlarının Sağlık Astsubay Hazırlama Okulu alanından mezun olmak.
2341
Ortaöğretim kurumlarının Deniz Astsubay Hazırlama Okulu alanından mezun olmak.
2343
Ortaöğretim kurumlarının Kara Astsubay Hazırlama Okulu alanından mezun olmak.
2345
Ortaöğretim kurumlarının Jandarma Astsubay Hazırlama Okulu alanından mezun olmak.
2347
Ortaöğretim kurumlarının Raylı Sistemler Teknolojisi(Makine) alanından mezun olmak
2349
Ortaöğretim kurumlarının Raylı Sistemler Teknolojisi(Elektrik-Elektronik) alanından mezun olmak
2351
Ortaöğretim kurumlarının Raylı Sistemler Teknolojisi(İşletme) alanından mezun olmak
2353
Ortaöğretim kurumlarının Raylı Sistemler Teknolojisi(İnşaat) alanından mezun olmak

1-2-3-4-5-6-7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder